Idén online keretek között került megrendezésre a Tej Világnapja. A koronavírus-járvány miatt.
A Viszkok Fruzsi és Dobó Ági influencerek által is promotált eseményen való részvételhez egy Tejszív-emblémás rajzról vagy termékről készült fényképet kellett feltöltenie az indulóknak. A Tejszív-embléma azért kapott idén is központi szerepet, mert a Tej Terméktanács védjegyeként csak a magyar, kiváló minőségű termékek érdemelhetik ki annak viselését.
„A járványhelyzet ellenére is stabil és elfogadható a kiskereskedői megrendelések és fogyasztói vásárlások száma, viszont még így is elmondható, hogy a magyar emberek túl kevés tejet fogyasztanak. Az online nyereményjátékkal az volt a szakmaközi szervezet célja, hogy tovább növekedjen az itthon készült minőségi tej és tejtermékek népszerűsége” – fogalmazott Harcz Zoltán, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója.
A Tej Terméktanács már 1992 óta sokat tesz a magyar tejipar fejlesztéséért, az iparágban dolgozók érdekeinek védelméért, 2013 óta pedig az agrárügyekért felelős miniszter által elismert, reprezentatív szakmaközi szervezetként végzi tevékenységét.